Algemene Voorwaarden voor Veerkracht Diëtist

Algemene informatie
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle diensten die ik lever als Veerkracht Diëtist, geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer 95523979.

Toepasselijkheid
Op alle overeenkomsten tussen mij en mijn cliënten zijn deze algemene voorwaarden van toepassing, tenzij schriftelijk anders is overeengekomen.

Diensten
Ik bied de volgende diensten aan:

  • Dieetadvies en begeleiding op het gebied van voeding en leefstijl
  • Online of fysieke consulten
  • Maatwerk advies voor specifieke gezondheidsklachten zoals Diabetes, COPD, Parkinson en meer

Tarieven en betalingen
Veerkracht is gecontracteerd met verschillende zorgverzekeraars, waardoor ik direct declareer bij jouw zorgverzekeraar. Je ontvangt dan geen factuur. Indien gewenst, is het ook mogelijk om de factuur rechtstreeks van mij te ontvangen. De tarieven kunnen variëren, afhankelijk van het type consult en zorgverzekeraar.

Afspraken en annuleringen
Afspraken kunnen tot 24 uur voor de geplande tijd kosteloos worden geannuleerd. Bij een annulering binnen 24 uur wordt het volledige bedrag in rekening gebracht. Indien je een afspraak wilt verzetten, verzoek ik je dit minimaal 24 uur van tevoren te doen via de telefoon of mail.

Verplichtingen van de cliënt
De cliënt is verplicht om nauwkeurige en volledige informatie te verstrekken over zijn of haar gezondheidstoestand en dieetwensen, zodat ik het beste advies kan geven.

Klachten regelement
Je mag ervan uitgaan dat ik als diëtist mijn vak zo goed mogelijk uitoefen en altijd streef naar de beste zorg voor jou. Heb je toch klachten over de behandeling of de manier waarop ik met je omga, dan is het belangrijk om dit kenbaar te maken. Dit komt niet alleen jou ten goede, maar ook andere cliënten en de kwaliteit van mijn zorg.

Ik raad je aan om eerst in gesprek te gaan met mij als je behandelend diëtist. Ik ben altijd bereid om tijd vrij te maken en samen naar een oplossing te zoeken. Mocht je dat fijn vinden, kun je iemand meenemen naar het gesprek of vragen om een onafhankelijke bemiddelaar. Het is ook mogelijk om je klacht eerst schriftelijk kenbaar te maken.

Als je dat prettiger vindt kun je ook kun je contact opnemen met het Klachtenloket Paramedici:

https://www.kwaliteitsregisterparamedici.nl/klp
Telefoon: 030-3100929 (bereikbaar van ma t/m vrij 09:00-12:30 uur)
E-mail: info@klachtenloketparamedici.nl